Ett stort steg i livet

Att våga stå på mig och stå emot är något jag är och har varit riktigt skitkass på.
Det är inte mer än mina föräldrar jag sagt emot, men det börjar komma sakta men säkert nu.
För varför ska man hålla käften om någon medvetet gör något som får än att må dåligt? Och varför ska man inte argumentera emot om man tycker något är helt åt fanders? Jag tackar Carro och Lina för ni fått mig att inse att att vara ärlig och rak kommer man längst med! <3

Mycket tankar far runt i huvudet och jag kan bara säga att nu får jag ta en dag i taget och se vad som händer.

Sitter och tittar på Rest In Peace snuttar på youtube. Mycket tankar och känslor böljer fram.


Man ska ta vara på den tid man får
tillsammans med dom man älskar -
en dag kan det vara försent.

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack så mycket! :) nej jag har det som en hobby! :D

2010-09-21 @ 15:09:18
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Casandra

hehe ja, hon är underbar =)

2010-09-21 @ 18:03:33
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0