Gulliga kommentarer!

Vad gulliga kommentarer jag fått på dom senast inläggen! Tack - ni får mig att vilja blogga mer:)

Nu är städningen klar! Bara lite rensning kvar. Har gjort en massa tråkiga saker som inte syns idag :( Tex, städat under sängen och sorterat in det i lådor. Men nu är det ordning och rent i alla fall! :D

Mamma och jag åt världens godaste currysås med kyckling och ris förut, mums! Jag är galen i curry! Och detta har kommit det senaste året, konstigt att man kan få sån nojja på någonting. Skulle tex kunna äta med eller utans kyckling-curry baguette i flera veckor utan att tröttna!

Kom nyss in efter att ha träffas Isabelle en stund, skönt att komma ut efter timmar av städning :) Nu väntar jag bara på att klockan ska bli tio, då jag äntligen ska få prata med Piotrek!

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0