Hemma idag då :(

Känner mig inte riktigt bra men tanken va ändå att gå till skolan. När jag först vaknade vid halv sju och bussen inte gick förän tio i nio kände jag bah neeeeeeeeej, så jag somnade om efter en stund och försov mig istället. Kan en dag börja med mer positivitet? Jag kände bara att jag inte lika gärna kan stanna hemma och vila upp mig.

Lite halsont och förkylning, men det kommer inte att hindra mina helgsplaner! Jag behöver vila upp mig, ha kul och komma ifrån den här skithålan!

Jag bjuder på en nyvaken, osminkad Cornelia i morgonrock med ful grimars!
öls,mölasmcöl
När man åker hemifrån vid tjugo över sex och kommer hem mellan halvsju och halvåtta är det i princip bara att äta, sova och duscha när man kommer hem. Vart tog fritiden vägen? Jag behöver ha kul för att orka gå i skolan och palla all press! Men jag vill det här så gärna, så jag ska fasen i mig klara det! Som jag sa och skrev i mina läroböcker i nian:

Jag ska orka, och jag ska kämpa så jävla hårt
att när skolan är slut kommer tårarna rinna
och jag kommer va så in i helvetes jävla trött
så jag kommer vilja bränna ner skolan.


Och här står jag nu, ett och ett halv år senare och känner att det här är det mest rätta beslutet jag någonsin har gjort i mitt liv!

Ska lägga mig i soffan och titta färdigt på våra bästa år nu :)

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0