I love the way you lie.

Idag åkte jag som sagt till stan och gjorde den där uppgiften! Vi satte oss på med eller utan och åt innan. När vi väl sitter där kommer ett bekant ansikte in, jag tänkte att det måste varit någon jag kände och tänkte inte mer på det förän jag ser en Alexandra sittandes mitt emot mig med chockad blick och bara pekar.

A - det va Nemo från kungarna av Tylösand!!!!!
C - Va?! *Smygtittar* Det är det!!

Båda sitter som i chock och fnissar som små barnrumpor och jag tar såklart en papparazzibild - dock bakifrån så det kan va vem som helst, haha misslyckat känner jag.
C- Vågar du fråga om vi får ta kort på hans tatuering?
Alexandra går iväg och när hon försvunnit iväg inser jag att hon ska fråga så jag reser mig fort och går snabbt dit med mobilen i högsta hugg.
A - Är det inte Nemo?
N - Jo..?
A - Får vi ta kort på din tatuering?

Nemo blev lite generad men ställde sig upp, drog upp t-shirten och drog ner kallingarna och vi fotade. Hahaha! Mitt inne på fiket. Det satt typ bara äldre personer där inne så dom måste ha undrat vad vi höll på med.

Vt inte varför vi egentligen ville ha på tatueringen, det va bara det första som slog oss. Ångrar att jag inte tog bild på han istället :)

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0