Panodil!

Som jag sa - panodil har varit min bästa vän idag!

Jag verkar aldrig bli fri från värk, förkyldning och feber. Tog precis en till Panodil och väntar på att den ska värka så jag kan gå och lägga mig. thombs down.

Bara jag blir frisk kommer mitt liv bli underbart! Ska verkligen ta mig i kragen nu och ta tag i mitt liv :)
När jag är sjuk är det ända jag vill att träna, men vart försvinner motivationen när man blir frisk?
Har du något bra förslag för att få motivationen?

afs

Lägger in denna bild eftersom den är från en tid jag mådde som bäst!

Kommentarer
Postat av: birgitta pantzar

Tillåt kroppen att få må bra. Stanna hemma och gå inte ut för tidigt. Ditt välbefinnande är viktigare än skolan.

2010-09-27 @ 09:03:21
Postat av: birgitta pantzar

tillåt din kropp att få må bra. Stanna inne/hemma och gå inte ut när du inte mår bra. Ditt välbefinnande är(i långa loppet) viktigare är skolan. Framför allt, se framåt - deppa inte - för om du tillför negativiteter så påverkas hela lekamen.

Nu vill jag se/läsa positiva tankar från dej. Varma kramar

2010-09-27 @ 09:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0