(Y)

Vi lyssnade på två tjejer från don't drink and drive idag, det va riktigt rörande!
Det här med att köra med alkohol i kroppen, det kan skada så många har jag lärt mig.

Slutade en och en halv timme tidigare idag också, det är niiice =)
Så jag har umgåts med Jacky hela kvällen, länge sen nu! Där märkte jag även att mitt tandsmycke har åkt bort.. inte alls så kul, så nu har jag lim och en liten platta kvar på tanden (y) vet inte alls när jag ska ha tid att fixa det :( får väl gå omkring såhär ett tag, snyggt! :D

Nu ska jag försöka sova, somnar jag nu vid tio får jag tio timmars sömn! Vet inte när det inträffade senast på en vardag, haha! :)

Dobranoc! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0