Babylove

Det har blivit dålig uppdatering nu ett tag, har för mycket med skolan och så har Martin varit här i helgen. Jag håller även på att dra ner lite på tiden framför datorn, den har börjat ta över mitt liv lite. " Jag måste uppdatera bloggen" säger jag många gånger på en vecka. Men jag ska ändå försöka :) Men det blir bloggning om mer väsentliga saker och inte så mycket om mig nu en tid tror jag. Fast vad blir det då kvar av min blogg? haha. Vi får helt enkelt se hur det blir med tid och så! :)

Har haft en jättebra helg med min älskling i alla fall, trots väldiga humörsvängningar för min del.. Stackarn! Nu är det tomt här igen :( Att kärlek kan vara så underbart men samtidigt helt fruktansvärt jobbigt. Deal with it, jag tror det är det bästa "ordspråket" som finns.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av OC och sen sova.
Imorgon är det praktik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0