Vilken dag!

Efter två långa och givande samtal är jag nu lite mer människa än innan.

Jag har kommit underfund med att jag måste sluta försöka vara alla till lags och alltid ställa upp även om jag inte har tid eller känner för det. Jag måste börja ta tag i mig själv och mitt liv, för det är faktiskt jag som ska hålla livet ut och mig själv jag ska leva med resten av livet. Hur kommer jag då kunna hjälpa andra i framtiden om jag själv ligger nere på botten och försöker klättra mig upp? Nu, och resten av mitt liv ska jag sätta mig själv och mina känslor och orken i första hand, det är slut på all hård press och en massa stressande nu!

Hey, I've been looking outside myself
Trying to be somebody else
But every time I got stuck  in the middle, I thought
If I only let them see the girl they wanted me to be
Then I would never ever get stuck in the middle

Hearing all these voices telling me to find my way
Made me slowly stand up straight and say

I'm on my own
Nothing can go wrong when I'm standing strong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0