HEREWITHOUTYOUBABY

Då var man här igen! :)

Nästsista dagen i Göteborg och med min älskling avslutas helt ensam medans Martin jobbar!
Vad har hänt idag?
Vi har knappt lämnat lägenheten förutom två gånger när vi handlat, = filmmys! Vi har kollat på en del Varg Veum. Kan förövrigt rekommendera de filmerna för er som gillar spänning och kriminalare så som Wallander, Beck och Irene Huss! Och nu har jag precis sugit i mig en baileysdrink, gott men kaloririkt! Ajaj..

Imorgon satsar vi på mysfaktor tusen! Eftersom det är dags för hemfärd. Har turen att få åka bil hem med bästa Ida där jag även spenderar min sista sommarlovsnatt. Att börja skolan igen känns förjävligt.. Men det sista året tror jag att jag står ut, varför skulle jag inte om jag härdat i två år redan?:)




Baileysdrink:
- Baileys
- Mjölk
- Grädde
- Is

Häll upp ca 40 procent av glaset med baileys och resten med mjölk. Toppa med lite flytande grädde, sprutgrädde skulle nog inte heller vara så dumt.

Drinken blir även god utan grädde, men vill man ha den lite krämigare (gräddigare) så rekomenderar jag grädde efter behov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0