Sagoland

Idag firar jag att jag varit rökfri i tre månader!! Då sjukt stolt är jag :)

Igår hade vi färgkurs med märket sasson, färger och produkter, så jag färgade Alex efter det för att känna på färgen :) helt okej skoldag!

Väl i Motala upptäcker jag att min plånbok är borta, glömd på bussen som hade åkt iväg. Den paniken man känner är fasen inte rolig, så istället för att åka till Emma som planerat så blev det polisstationen! Skitttåkigt, busskort, leg, visakort och alla minnen bara försvann och jag tänkte att jag aldrig mer skulle få se den, men någon vänlig själ hade lämnat in den i Linköping så allt utan kontanterna kom tillbaka i alla fall, feeling happy!

Nu ska jag byta om och slänga på mig lite make, sen iväg för att spela juljlappsleken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0