En bra förebild

Nu har jag precis tränat färdigt för idag, körde wii fit.
TV spel? Tänker kanske ni. Och japp. Så himla bra träning :) Jogga och rockringar (Y)

Jag måste bara nämna Dannie i bloggen just idag.
När jag loggade in hade jag fått en kommentar till inlägget "just the way you are" av Dannie. Det va verkligen en peppningskommentar och jag blir så otroligt glad! Som jag sagt till Dannie tidigare så beundrar jag den killen! Han har gått ner 36 kilo!! Och oavsett väder ger han sig ut och går. Stark grabb! :)
Tack så jättemycket för peppningen och lycka till och kämpa vidare du med Dannie! :)

Ska snart ge mig in i duschen, efter lite backhoppning! Och sen dra mig vidare till underbara Ida och spendera min kväll och natt med sötnosen <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0