Sliten

Idag är jag "wätt sleten" som man även kan uttala det, hah!

Jag kom hem vid fyra och sen dess har jag legat i soffan och kollat på film med resten av familjen. Men dagen efter nyårsafton såhär är det väl tillåtet!:)

Igår kväll hade jag i alla fall hur trevligt som helst!
Det började med att Martina och jag satt och drack påväg in till Linköping, good. Det vi inte tänkte på var att vi satt ner, haha! Vi åkte vidare till Ida där det va lite folk och sen till stan där det va ganska så skit. Det roliga var väl att Louis skulle beställa två cheesburgare men beställde tio!! Hahaha, bradär!:D Vi åkte hem till Ida sen igen i alla fall och hade det jättetrevligt, :)

Min nyårsafton kunde nog inte blivit mycket bättre än så.

Nu ska jag fortsätta att lata mig, ska äta räksallad sen. Muuuums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0