Jobbig natt

Usch vilken natt, jag har vaknat, vändit och vridit på mig två gånger i timmen. Är det jag som är trött nu? JA!

Har precis packat ner alla saker till skolan, fixar håret där och sminkar mig. Perfekt :)
Jag hoppas på en riktigt bra dag! Vi ska nog göra en kort fest frisyr! Får dock se om jag lyckas den här gången.. haha! Tar med kameran för ovanlighetens skull! Frågan är ju om jag kommer ihåg den ;)

Nu är det dags för den vanliga morgonpromenaden till bussen, skriver förmodligen mer i skolan :)

Ha en bra dag :*

Tänk om man kunde se ut såhär när man vaknar?


Kommentarer
Postat av: REBECCAHALLSTROM.devote.se

grymt snygg bild bruden! :)

2011-04-12 @ 21:05:33
URL: http://REBECCAHALLSTROM.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0