Monday, monday

Hej å hå!

Efter en jobbig kväll med jobbiga besked så har äntligen måndagen kommit. Just den här måndagen gillar jag, för det känns som att det är idag allting kommer ske, idag som jag börjar mina resa genom livet. En nystart helt enkelt!

Snart ska vi sätta fart och första stoppet blir ner till arbetsförmedlingen för att skriva över mig till Göteborg från Motala. Sen kör vi på storhandling, planering, strostädning av lägenheten, försöka komma iordning med alla mina grejer ochg hänga upp och lägga in alla kläder som just nu bara ligger i en hög på golvet.. shame on me!

Med andra ord har jag väldigt mycket att stå i idag så det är nog dags att sätta igång,

havanis day!

Peace&love
Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0