Dag 2!

Mer än halva dagen på mitt hälsosammare liv har flugit förbi nu.
 
Jag tycker det går förvånansvärt bra, inget sötsug och inget småätande. Dock är det väldigt svårt det här med att bara äta när jag är hungrig! och inte när man bara är sugen.. Speciellt när jag inte gör något speciellt om dagarna..
 
Träningen igår gick över förväntan! Jag hade tänkt köra mina 5x2 minuter på crosstrainern i högt tempo. Det slutade med 15 min utan stopp. Klapp på axeln! Så stolt. Jag struntade i styrkan för att inte gå ut för hårt i början, för då vet jag så väl att jag kommer tröttna efter en vecka.. Så jag hade tänkt mig ett styrkepass idag, men är riktigt sugen på att köra på crosstrainern. Är mäkta imponerad av mig själv och mina tankar ang träningen!
 
Nu ska jag bara försöka hålla detta, öka promenaderna med Plexus så kommer det nog gå som på en dans.Men innan det måste jag köpa mig en köksvåg! Väga, räkna och notera - min nya vardag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ju super bra!
Kämpa på! :)
peppkram

2012-09-04 @ 16:17:29
URL: http://minakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0