Nailart

Det här är vad jag sysslade med igår - gjorde mina naglar och målade upp mina nya glittergeler på paletter så det blir lättare att se vad som finns för kunderna. Är väldigt nöjd! Många användbara färger och vissa mindre användbara, men när det är ett paket så får man kanske räkna med det :)

Idag har jag suttit och gjort nailart, resultatet syns på bilden nedan. För att vara första gången är jag väldigt nöjd, man ska inte vara för kritisk mot sig själv! Övning ger färdighet :)

Om en halvtimme ska jag ner till stan, möte på arbetsförmedlingen.. Vi får se vad som händer sen, jag hoppas dom kan fixa något att göra till mig!

Skriver mer senare, ciiiaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0