Sunday, sunday

Nu funkar mobilappen igen vilket gör det mycket lättare för mig att börja blogga igen! En bild säger mer än tusen ord..?
 
Vi startade dagen med en rejäl sovmorgon och sen ett avsnitt av paradise hotel, jag kände mig oerhört slö och kände för en rejäl vilodag utan några måsten.
 
Jag: älskling, kan vi inte bara skita i att vi behöver städa och fixa idag? Och bara låtsas att vi är jättebakis och ligga i soffan utan att få dåligt samvete?
Martin: okej

Svårövertalad? Haha, dock får jag väl ta skiten imorgon när han är och jobbar istället. Men det får det vara värt :)
 
Nu drar vi till IKEA och inhandlar lite nytt och kör även på en lunch där, more update soon.
 
Peace&love
Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0